Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Протягом 14-ти днів з моменту покупки Ви маєте право на повернення або обмін товару.
- Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Процедура повернення товару неналежної або належноїякості:
Зверніться до менеджера, щоб оформити заявку на повернення або обмін товару за телефонами:
У відділенні «Нова Пошта»
- Запросіть реквізити для зворотного відправлення у нашого менеджера.
Запакуйте товар за розміром.
3. Оплатіть зворотнє відправлення.
4. Надішліть нам товар перевізником.
5. Повідомте номер декларації нашому менеджеру за телефонами, вказаними вище.
6. Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на розрахунковий рахунок або надсилаємо інший товар протягом 10 робочих днів.
Якщо Ви отримали замовлення з неправильною кількістю товару:
Будь ласка, повідомте нам протягом 2 діб після отримання замовлення, якщо вам прийшла не та кількість товару, яку ви замовляли.
Якщо Ви отримали пошкоджену посилку:
Під час транспортування товару логістичними компаніями можуть виникнути форсмажорні обставини.
Ми радимо перевіряти кожну посилку у відділенні та не забирати посилку неналежного вигляду:
▪️ пом'яту
▪️ з надірваною упаковкою
▪️ з розбитим або деформованим товаром
Ви маєте законне право відмовитися від такої посилки. Просто відмовтеся від отримання такої посилки прямо у поштовому відділенні та повідомте про це нам за телефонами:
Усі послуги перевізників або комісії за переказ грошей відбуваються за рахунок покупця.
Товар належної якості це:
- товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережені всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред'являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.
Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був неналежної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.